söndag 21 augusti 2011

Snipp snapp slut

Så var semestern över. Inte riktigt men nästan. Vi mjukstartar lite försiktigt sisådär. Och på så sätt kan jag fortsätta att umgås mer med min nyfödde lille son mer än jag jobbar. Salomon Lo. Så heter han. Min lille prins. Imorgon är han 1 månad gammal. Det har gått så fort. Och jag är inte densamma. Fast ändå jag. Och lite mer. Visare sisådär. Det är vad jag hoppas iallafall.

Okej, så här kommer det att se ut. Tisdag och torsdag mellan 14 och 18 och lördagar 12 till 15 håller vi hov för nya och gamla kunder.

Det ska bli skönt att sätta igång igen.

Jag har längtat.

Höstkyssar,
Linda

3 kommentarer:

  1. Nej men gud, har det gått en hel månad redan! Det känns som högst 2 veckor!
    Vad roligt att butiken öppnar igen! Kommer och hälsar på... :)

    SvaraRadera
  2. Du är alltid välkommen Bini, det vet du!

    SvaraRadera
  3. Linda,
    i purchased items in your store in July that you were going to ship. Can we make arrangements so that I can receive my items?
    thanks!

    SvaraRadera