fredag 2 juli 2010

Vakum

Jag lapar sol och tänker att jag gjorde rätt som stängde butiken idag. Och hoppas att ni (om det finns några ni) som mot all förmodan svängde förbi Popitop under dagen inte blev allt för besvikna att Popitop var stängt. Det är varmt här. Väldigt varmt. Fläkten i butiken räcker liksom inte till och det är inte roligt att leka affär när kunderna har det gott i solen.

Ikväll blir det fotboll och grill. Och så sörjer vi. Att Göteborgs finaste vintagebutik Drömma går i graven. Det finns inga ord så jag skålar i stället.

En sorgeskål för Lotta!

3 kommentarer:

  1. det känns tråkigt att drömma ska lägga ned :(

    SvaraRadera
  2. Hej, vad fin du är!
    Jag ska göra en göteborgslista på bra shopping till veckan,
    då ska ni stå med såklart.

    Det blir mitt nya jobb tror jag, att sälja småbutiker till massorna :)
    Alltid lättare att prata för andra tycker jag.

    Men först ska vi ha en fin säljsommar och så en heldundrande avslutningsfest den 4/8.
    Som ska bli det bästa minglet i Drömmas historia!

    Varmaste kramar,

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Ja, det är förbaskat jävla pisstråkigt att Drömma stänger. En göteborgslista låter fint Lotta. Ha det gott i sommarvärmen flickor. Puss L

    SvaraRadera