fredag 9 juli 2010

Klappat och klart

För ännu en semester. I Popitops tecken. Jag vilar fast jag egentligen är trött på vila. Men kroppen värker och säger ifrån. Så det är väl bara att gilla läget. Antar jag. Sol sol älskade sol. Gör dig påmind under 2 långa veckor. Jag tror jag behöver dig nu. Dig och han den där som gör sig osynlig. Poppa upp och poppa in och ta mig långt härifrån. Från asfalt och brus till stilla ro. Vagga varligt och vila vackert. Ta hand om dom som betyder någonting och låt resten tala för tomma väggar. Jag flyr in det som är gott. Nu när jag vet vad gott är. Längtar jag till summan av kaddemumman.

Det är vår tid nu.

3 kommentarer:

  1. ha en fin semester. puss! och hoppas att du inte lägger ned, för någon gång ska jag besöka dig. allt blev så konstigt andra gången jag besökte Göteborg och det är slut emellan oss nu. men ser jag något här så kan jag ju köpa det genom nätet och jag kommer ju komma till Göteborg fler gånger.

    SvaraRadera
  2. En fin semester, det ska jag verkligen ha Lisa. Tack och puss! Ja, hoppas våra vägar korsas en dag. Det vore fint som snus det!

    SvaraRadera
  3. ja. våra vägar ska korsas någon dag. det är jag säker på. jag älskar göteborg och kommer besöka göteborg fler gånger i mitt liv. det är ju tur att mitt sablans ex inte bor i göteborg utan utanför göteborg. ja, du vet det gick åt helvete allt det där men det var tillsammans det tog slut åtminstone.

    SvaraRadera